Obserwatorzy

środa, 8 października 2014

Choinkowa Inspiracja- kurs na kartkę z choinką

Witam kochani,
pragnę dzisiaj podzielić się z Wami krok po kroku
 jak stworzyć wymarzoną choinkę...
,a może w jakiś sposób zainspirować Was do stworzenia własnej, osobistej, bajecznej choinki:)
Dostałam dużo maili z prośbą o kursik na te pracę, więc za Waszą namową oto i on:)
 Zapraszam!
1. Przygotowujemy sobie bazę z papieru wizytówkowego, o wymiarach wedle upodobań, u mnie baza kartka plus koperta z firmy Anita's (15cmx15cm)
2. Docinamy słomę na kształt naszej choinki i malujemy farba akrylową, ja używam zawsze białej.
3. Do tiulowej bazy szykujemy : tiul krawiecki najlepiej sztywny + zszywacz + nożyczki.
4. Ucinamy długi pasek tiulu szerokości około 20cm, a nastepnie modelujemy fałdki i spinamy zszywaczem, mozna także sfastrygować nitką.
5. Na wczesniej przygotowana bazę oklejoną dowolnymi papierami
przyklejamy klejem na gorąco tiul.
6.  Następnie delikatnie mocujemy pomalowaną wcześniej słomę
 (można użyć w zamian wykałaczek do mięsa), w kształt trójkąta.

7. Obcinamy tiulowe brzegi 2 cm od słomkowej choinki.
8. Zaczynamy ozdabiać choinkę różnościami, które wyszperamy w naszych scrapowych zapasach:).
Ja użyłam girlandy, kwiatów, perełek, pręcików, brokaty w płynie i perełek w płynie:).
Warstwowo układamy i mocujemy warstwowo po kolei nasze przydasie:).
9. Perełkami w płynie maziamy jak komu sie podoba ...
ja wykończyłam brzegi perełkowym akcentem
a u dołu dodałam malutką kremowo- zieloną kokardkę.
10. I dotarliśmy na finisz naszych choinkowych wariacji:)
Do pracy użyłam:
Mam nadzieje, że kursik ten przyda się Wszystkim tu zaglądajacym
 i zapraszam serdecznie na kolejne Scrap Pasjowe inspiracje :)

26 komentarzy:

  1. Super choineczka. Zawsze podziwiałam na Twoich kartkach a teraz juz wiem jak je robisz. Super. Muszę sama spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurs, no i oczywiście cała praca :) Dziękuję, ze podziałeś się swoim pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba,może uda mi sie i zrobię podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję dziewczyny.... to mój debiut ,więc tym bardziej mi miło ,że podoba się i życzę kreatywnych pomysłów do tworzenia choinkowych wariacji:):) Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie kursik na te cudne choineczki!
    Świetny, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko,cudeńko,dzięki za kursik,na pewno sprubuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ,że podoba sie mój kursik i czekam na Wasze kartkowe choinki:) Działajcie dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełen odjazd....jestem pod wielkim wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna, cudna, jeszcze raz cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, bardzo często patrzę na Twoje prace, choinki mnie urzekły, fajnie, ze mogłam zobacyzć kurs na nie, zastanawiałam sie z czego są zrobione białe gałązki, myśolałam nawet, że to jakiś kabel :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem szczęśiwa ,z tak miłych i pozytywnych komentarzy:). Czekam na wspaniałe prace z choinką w roli głównej:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego! Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fenomenalna praca i czytelny kurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow !! ale cudowna kartka wyszla :) chyba sproboje tylko z patyczkow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. choinka wygląda obłędnie, fantastyczny kurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło ,ze mogłam być pomocna :) Próbujcie i chwalcie się pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kompozycja - bardzo mi się podoba, jestem wręcz zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.