Obserwatorzy

środa, 19 sierpnia 2015

Pudry Ranger'a oraz Cosmic Shimmer - prezentacja produktów oraz inspiracje

Witam serdecznie!
Dziś chciałabym pokazać Wam zabawę z nagrzewnicą i pudrami do embossingu.
Na przykładzie kilku wybranych produktów
pokażę część możliwości jakie daje embossing na gorąco.


Wybrałam dwa pudry Ranger'a - zielony i niebieski
 oraz dwa pudry Cosmic Shimmer - biały i czarny do detali.
 Odbijam testowo stempel - tło używając tuszu do embossingu Ranger i Dovecraft. 

1. Tusze: Oba tusze są bezbarwne i dość dobrze nasycone,
 jednak tusz Dovecraft jest zdecydowanie bardziej lepki,
 jak gdyby poduszeczka była silniej nasączona.
Przy tle nie widać jakiejś drastycznej różycy. 


Przy odbijaniu detali, napisów - zdecydowanie delikatniejszą odbitkę zapewnia tusz Ranger.


2. Pudry: Najpierw dwa pudry Rangera.
Mint green tworzy lekko grudkowatą, gładką i wyraziście wypukłą powłokę.


Puder typu distress  nie tworzy gładkiej powłoki,
po nagrzaniu raczej zapieka się tworząc chropowatą powłokę przypominającą papier ścierny.


Teraz pudry do detali firmy Cosmic shimmer - biały i czarny .
Tworzą gładką, mniej wypukłą, lśniącą powłokę.
Te pudry dużo lepiej także odwzorowują szczegóły.



Pudry do detali są bardzo delikatne, nie przypominają - jak Ranger -
 drobnego piasku, a raczej mączkę, którą dość ciężko usunąć z papieru,
 zwłaszcza z papieru z nawet minimalną fakturą.
Poniżej odbiłam wzór, na którym to widać -
odbitka ta będzie początkiem do mediowego tła kartki.


Aby uniknąć niechcianych pyłków warto mieć pod ręką pędzelek
do usunięcia niechcianych pyłków -
tak robię zwłaszcza przy napisach (patrzy białe napisy wyżej).
W prezentacji wykorzystałam: 

Z moich prób powstała także ta kartka:


Odbitkę, którą pokazywałam wcześniej spryskałam mgiełkami,
 po wyschnięciu odbiłam i zembossowałam na biało dodatkowe wzory. 
Manekina pokryłam tuszem Dovecraft i czarnym proszkiem.
Nieregularne plamy pudru uzyskam poprzez nakładanie tuszu bezpośrednio z poduszeczki -
 podobnie jak przy cieniowaniu krawędzi -
i posypywaniu proszkami.


Do kartki, poza wyżej wymienionym zestawem, użyłam także:
Pozdrawiam, Bea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.