Obserwatorzy

środa, 28 października 2015

Mini album z choinkami

Witajcie!
Dziś pragnę pokazać Wam mini album, który przygotowałam z myślą o zbliżających się świętach. 


Użyłam w nich kilku produktów, na które chcę zwrócić Wasza uwagę.
Za bazę posłużyły mi papiery z nowej kolekcji Craft&You Design "Silent Night".
Ciekawiło mnie, czy są one na tyle elastyczne, że dadzą się ładnie zagiąć na bokach kart albumu.
 Nie każde scrapowe papiery wytrzymują takie zagięcie, niektóre z nich pękają.
Tutaj jednak papiery Craft&You Design spisały się na medal,
co możecie dojrzeć na zdjęciach poniżej:



Album postanowiłam ozdobić choinkami
wykonanymi przy pomocy stempla silikonowego Leane Creatief.
Przygotowałam choinki stemplowane oraz zembossingowane na gorąco.
Wybrałam stempel z choinką bez ozdób.
Stemple te świetnie trzymają się bloczka i nie zabarwiły się tuszem. 


Na zdjęciu poniżej możecie sprawdzić, jak odbija się stempel z tuszem wodnym Memento
oraz jak ładnie embossuje się je używając pudrów Cosmic Shimmer oraz Distress.



Sięgnęłam również po wykrojniki Craft&You Design.
Lubię ich używać, nawet tego z drobnymi wąskimi gałązkami,
ponieważ świetnie wycinają, wykrojony papier można łatwo z nich wyjąć.


A tutaj rezultat końcowy:




W moim projekcie użyłam następujących materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.